woensdag 6 september 2023

Dag 4 én 5...

Dinsdag dag 4
We genieten enorm op deze plek en dat komt mede natuurlijk door het weer maar ook door de ruimte die we hebben rondom Marley. 
Voorkant tuin.
Achterkant tuin.

Hub gaat op de fiets richting het Overlord museum. ( ik heb niks met musea en nog minder met oorlog🫣) en ik herinricht Marley, doe even op z'n camping's bij de kranen de ontbijtafwas en zit heerlijk in de zon te genieten van een boek.
Als hub na een kleine 2 uur weer terug is heeft hij het naar zijn zin gehad en vond het een mooi museum met veel originele stukken ( noem je dat zo? 🤔)

Bepakt en bezakt wandelen we richting strand met het idee om een handdoekje uit te spreiden en neer te vlijen ☺️
Strand is weer totaal verdwenen dus dan maar richting het zwembad van de camping.
Verder zijn we lui, lezen wat en besluiten dat we hier heel goed in zijn en dat we hier gewoon,omdat het kan, nóg een extra nachtje blijven staan!
Diner komt weer uit eigen riante keuken, lekker pittige nasi met ketjap kip, saté saus en kroepoek.
Moest 2 keer lopen voor de afwas en ik was niet de enige, valt me wel op dat mijn wasbak tenopzichte van mede kampeerders aan de kleine kant is!🤣😂


Woensdag  dag 5

Vannacht was het weer wat benauwder, we hebben gisteren ook tot heel laat buiten kunnen zitten.
Vanmorgen na het ontbijt trekken we de fietsen van het rek en besluiten naar het naastgelegen dorp te fietsen, zo'n 14 km verderop met een mooi fietspad langs de klif.
Bij de Carrefour halen we kipfilet en steak du beuf🤪, champignons en vers stokbrood en brood voor de lunch....dat is zeker andere koek dan in de USA🤣
Waarschijnlijk was er een schroefje onder mijn zadel losgetrilt achter op de drager want opeens draaide mijn zadel alle kanten op...lekker swingend fietsen zo😳💃
Bij Marley kijken we even of we de goede gereedschap mee hebben maar helaas, we hebben vanalles maar net niet wat we nodig hebben.
Hub heeft zo goed en zo kwaad als kan de boel vastgezet dus we zien wel...
In de avond zetten we de geleende grillplaat van onze Bff's aan, zullen ze zich vermaken in Verweggistan? 🤣🤣🤣🤣
Wat een heerlijk dag weer, morgen gaan we de reis weer voortzetten, hebben 1 nachtje geboekt maar hé....je weet maar nooit met ons....

3 opmerkingen:

  1. Heerlijke dagen, lekker relaxt zo. En fijn om te lezen dat je ook niet van musea houdt. Ik ook niet, hoor er verder nooit iemand over. Voel me altijd zo'n culuuurbarbaar 😅

    BeantwoordenVerwijderen