vrijdag 26 augustus 2022

On our way

Zo'n nacht van vertrek is  (voor mij dan, hub stapt in bed en ligt in coma🥱😴) toch altijd wel een dingetje, lig ik te draaien, woelen en laten we zweten niet vergeten want wat was het een bizar warme, klamme nacht🥵
Na een half uur bedenk ik opeens dat een foto van de tas en koffer misschien ook wel handig kan zijn in deze tijd en dus sluip ik als een dief in de nacht zachtjes in het donker naar beneden om met 2 felle flitsen dan onze hebben en houwen vast te leggen.

Toch in slaap gevallen want 2 min voor de ⏰️ gaan de luiken open en kom ik tot het besef dat het nu echt gaat gebeuren🥳💃
10 min voor onze taxi er is zitten we te stralen op de bank, dit voelt gek...
Onze lieftallige schoondochter Cynthia ❤️ heeft de taak op zich genomen om op dit bizarre tijdstip ons weg te brengen en gaat daarna meteen naar het AMC waar ze dan veel te vroeg is, maar aan haar huiswerk kan werken, de schat😘

Nou wisten we dat we een badass schoondochter hebben, maar dat ze ook talent heeft om Max Verstappen van het circuit te rijden hadden we niet verwacht🏎...we waren met een half uur van Almere gedropt en wel bij vertrekhal 1
Zoenen, knuffelen en tot ooit👋

In de app stond 'Piekdag' en we hielden rekening met het ergste...
Geen  kip bij de bagagedrop en omdat we gisteren al de boardingpassen hadden bemachtigd hoefde nu alleen de labels te printen en de tas en koffer in de weg is weg kast te stoppen.
Onze tas paste maar nét en ons koffertje zag er verlaten uit in de kast!

Dan naar de beruchte douane rij en met 20 min waren we ook hier doorheen gelukkig.

Tijd om een ontbijtje te scoren en wat cafeïne zodat we konden bijkomen van de snelheid van deze vroege ochtend.
Vlucht naar Frankfurt duurde een uurtje en hebben we ( ja, ja...WE 🤪) bijna geheel slapend doorgebracht.
Doordat we iets vertraging hadden opgelopen was de overstap wachttijd iets meer dan een uur, dus Rapido👍

Vlucht is gewoon lang, maar dat ondergaan we gewoon, zelfs met mondkap en al blijven we vrolijk want...Denver is ready for us!!

Bij Ali had ik een gadget gekocht...als ik ergens zit wil ik altijd graag mijn benen omhoog hebben, dat gaat in een vliegtuig altijd lastig, helemaal als je de mensen voor je niet de stuipen op het lijf wil jagen met je voeten op hun leuning.🤢
Dit is DE tip...een voeten hangmat😂🤣
Dit klem je om het tafeltje en is in hoogte verstelbaar, ik ben een blij ei 🥚wat een uitvinding 💡
Met een luisterboek en koptelefoon op slaap ik zomaar nóg een uur!!
Ik herken mezelf gewoon niet😱

Het langste hebben we nog bij immigratie in Denver moeten wachten , dat gaan we maar héél snel vergeten 😳

Gelukkig stond onze bagage al lang en breed op ons te wachten en eenmaal buiten was de Uber er met 5 minuten en waren we met een kleine 30 min in het hotel.

Een beetje shabby maar er is gelukkig airco🥵🤣🤣

We lopen nog even richting Walmart  aan de overkant en Wally, wat heb ik je gemist. ❤️
We zijn gewoon in Denver Colorado🇺🇲

5 opmerkingen:

  1. Blijft behelpen bij customs maar voor de rest lekker 'smooth' gegaan en zelfs geslapen! Nu aanpassen aan de hoogte en tijdzone 😉 en genieten. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn er wat heerlijk en nu maar vol op genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat de reis zo soepel is gegaan en je lekker hebt kunnen slapen. Geweldig je voeten hangmat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen een prima start van een vakantie!! Dat jullie hele vakantie maar zo voorspoedig mag verlopen. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heerlijk, jullie zijn gewoon in de USA! Fijn dat het zo soepel ging op Schiphol. En ik ga NU zoeken naar die hangmat op Ali, lijkt me ideaal! Veel plezier en geniet lekker van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen