woensdag 24 augustus 2022

The road to the roadtrip

Nadeel was natuurlijk dat we zo lang moesten wachten om te genieten van al het moois wat ons te wachten zou staan.


Voordeel was dat de peesplaatontsteking in mijn voet 2 jaar de tijd heeft gehad om  (voor het grootste gedeelte) te herstellen.
Zo veel mogelijk rust, fysio, shockwave, dry needle-ing, zooltjes en zelfs spalken hebben er voor gezorgd dat ik in ieder geval pijnvrij kan lopen op niet te lange afstanden...

Kan zo de skipiste op....

Geen langere hike's meer, maar korte wandelingen om te kijken hoe het gaat en wat de voeten doen de dagen er na.
Spannend, maar genieten gaan we zeker!


Ondertussen ook de permit (entree ticket met een tijdslot) gekocht om het Rocky Mountains National Park in te mogen.

De ESTA (soort visum voor 2 jaar) geregeld en verder uitzoeken aan welke papierwinkel we nog moeten voldoen.


We konden een Early Bird pakket boeken, dat word je opgehaald en weer gebracht naar je hotel en kun je de camper tussen 09.00 en 12.00 ophalen.
Superfijn om natuurlijk vroeg te vertrekken  maar niet voor €480,00😱
Daar kunnen we genoeg andere uitgaven voor vinden.🍕🍦🍷

Je kan een paar dagen voor ophaaldatum  een tijdslot bespreken door te bellen, heb dat dus al een maand van te voren gedaan en kreeg meteen een tijdslot van 13.00👍 en het advies om vlak voor vertrek nogmaals te bellen, misschien krijgen we nog een ander tijdslot🍀

Edit...Nèt gebeld en we kunnen zaterdag al om 10.00 de camper ophalen!

Ook hebben we besloten om geen laptop mee te nemen, dit blog tik ik dus via mijn mobiel, en plaats dus alleen foto's die ik met mijn mobiel maak...ben dus benieuwd hoe dat gaat🤞


Nu alleen nog aftellen tot vertrek...Bijna🥳





5 opmerkingen:

  1. Ik kijk al uit naar al jullie mooie avonduren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor, bijna vertrek! Zo lang op moeten wachten, maar eindelijk is het zo ver. Wel balen van je voet, weet er alles van... Mijn hiel is momenteel ook drama, overbelast door gebroken enkel andere been. Zal duimen dat je niet veel last hebt tijdens jullie vakantie, en je toch even fijn kunt wandelen, al is het maar een stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een heel fijne verdiende vakantie toe! 🥰

    BeantwoordenVerwijderen