dinsdag 13 september 2022

Keep on searching...

Vandaag niet zo heel veel te melden, dit was een rij dag naar zo'n beetje de eindbestemming.
Vanaf vrijdag hebben we weer een camping gepland staan en nu is het puur afstand over bruggen zodat we vrijdag op de juiste plek aankomen.

Nou ja, niks te melden is natuurlijk overdreven want we hebben ons eerste buiten de deur ontbijtje genuttigd. 
Zalig maar veel te veel en dus een box mee om ergens vandaag na te genieten van dit lekkers.

Het heeft een beetje geregend vannacht en de lucht is flink bewolkt.
De twijfel is om vanwege de regen en de eventuele flash floods om de snelweg te pakken...super saai natuurlijk want er ligt een geweldig mooie weg langs de Colorado River alleen die gaat tussen de rotsen door....

Guess what....😂🥰
Zelfs nog tijd gevonden om even te dronen want, Wauw wat was deze weg schitterend 🥰😍 vooral ook met die dreigende luchten.
Langs deze route zitten enorm veel gratis camp plekken, zowel voor tent als RV, dit heet BML land en we hadden hier graag een nacht geslapen als het niet zo kort op Moab had gelegen.
Via de app stonden er 3 aangegeven maar we hebben er zeker een stuk of 8 gezien, pal aan de rivier😍

We hadden bedacht om richting Grand Junction te rijden, van daaruit kunnen we ook nog alle kanten op, in de app stonden 3 campgrounds waarvan 2 1 ster😳 en 1 een KOA, deze KOA campings zijn heel uitgebreid met zwembad en speeltuin maar zijn ook behoorlijk in de prijs, dat is dan het nadeel als je weinig tot geen keus hebt!

Vlak voor de camping zou een Walmart zitten en dus was dat onze richtpunt, zie ik opeens een Target 🥳💃 en een hele shopping mall...
Maar we starten in de mega Halloween  store, wat zijn ze hier toch goed in en ik lig dubbel omdat mensen met kids van ong. 8 mnd in een buggy dwars door de scary shit rijden...geweldig leuk 🤡☠️👻
Hub in de remmen door mijn Target enthousiaste, dus bye bye hub, see you at Starbucks😂🤣
Ik moet eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld was...dit was niet eenzelfde als die in Florida, ik vond het oudbollig en puinhoperig...wel nog Halloween spul gescoord dus niet volledig depri😂🤣

Tasjes dus gedropt bij hub met zijn Starbucks  en voor mijn bloedje even naar de HotTopic een donkere shop met shirts en items voor Metal Lovers...
Twee shirts gescoord die hopelijk goed zijn want ik ben zo ver van Metal muziek af als dat ik van Frans Bouwer af sta.
Ik voel mezelf ook altijd zo degelijk want het personeel die rondloopt heeft draadkleding aan, piercings op welke plek je maar een piercing kunt schieten/ douwen...🪝🪛🪓en haar met elke kleur van de regenboog...en daar ben ik...uit Almere😂😂🤣🤣

Maar, we hebben plek, bij de KOA.
We waren dus bij de vorige camping gewoon finaal vergeten om water bij te vullen dus dat hebben we bij aansluiten meteen gedaan, kunnen we in ieder geval de wc doorspoelen en een eitje koken☺️ en we hebben alweer Wifi, er is gewoon niet aan te ontkomen🤣

Straks even zoeken of we een mooi BML plekje kunnen scoren op onze route🤞
Maar eerst maken we nog even een wandeling op "The Spanisch Trail" die een stukje lopen van de camping begint.
De trail stelt weinig voor, maar de geweldige uitgestrektheid en de dreigende lucht maken het weer bijzonder fraai.
We lopen eerst langs een soort spookhuis👻 ( of zitten we nog te veel met ons hoofd bij Halloween)
Sorry🤣😂 ik kreeg er maar geen genoeg van😍


4 opmerkingen:

  1. Toch een leuke dag!! En je foto's zeggen genoeg. Het blijft prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moois komt er weer voorbij, leuke dag geworden. En heerlijk even geshopt, ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dag begonnen met een wel ( zo te zien ) heel lekker ontbijt en de rit van vandaag was ook weer heel mooi ( net als de foto's ) !!

    BeantwoordenVerwijderen