maandag 12 september 2022

Keeping it... Spannend🤣

Vanmorgen voor 08.00 reden we al de weg naar beneden, Hub had alleen tijd gekregen om een bakkie koffie te drinken maar dan echt op pad, ik had een missie!!
We hebben binnen Arches NP alle bezienswaardigheden gezien, natuurlijk niet alle hikes gelopen maar datgene dat we hebben gedaan was prima, alleen waren we op zaterdag dus bij de Window Arch geweest, alleen was het toen stervens druk, dus die moest in de herhaling...

Er stonden wel al  een aantal voertuigen op de parkeerplaats maar we hadden mazzel....
Tsja, we zijn ook op Arches wel een beetje verliefd geworden🥰


Maar ondanks dat hebben we besloten om vandaag toch dit park te verlaten, maar we gaan niet ver weg, we rijden naar het stadje Moab waar we bij een camping gaan vragen of er plek is voor ons voor 1 nacht, en ja hoor, alweer hebben we mazzel!
We hebben weer even alle voorzieningen, we kunnen wassen ( was hard nodig😰), kunnen zwemmen🥳
 waar we lekker uit eten kunnen maar vooral, waar we schaduw hebben!!🥳

We liggen al snel een paar uur in en naast de Pool, zo kan ook mooi het aangekoekte vuil van 2 weken camper-en er goed vanaf weken😔

We ruimen de was weg, vegen de toko even aan, ik red nog even een bejaarde buurvrouw die uit haar auto glijdt, stel me voor als nieuwe neighbor,  en dan  gaan we wandelen door Moab.

We zien nog steeds veel zand liggen ten gevolge van de Flash Flood van 3 weken geleden.
21 aug 2022
Dit is het restaurant waar we vandaag hebben gegeten.
En zo zien de straten er nu uit...
We spraken een man achter een kassa en die vertelde dat er zeker 5 straat blokken zijn onder gelopen en dat vooral kelders schade  hebben opgelopen, het water kwam winkels en hotels binnen.
Zo knap hoe alles zo snel weer beschikbaar is voor toeristen....

We liepen een liquor store binnen en kochten een heerlijke fles bubbels,  (verlaat  proosten op ons 26 jarig huwelijk😂)
Moest ik daar nu weer mijn paspoort laten zien😱
Sta ik daar te zwaaien met mijn rijbewijs, de dame achter de balie riep meteen ' bedankt voor je paspoort!! 😉😉'
Ze vroeg natuurlijk waar we vandaan kwamen dus ik vroeg of ze nog tips had wat we moesten zien...ze ging meteen van alles opnoemen, pakte een blaadje erbij en schreef allerlei tips er op en dat terwijl na ons de rij steeds langer werd...
I love this🥰

Deze camping is toch wel echt druk te noemen, vlak aan een weg, midden in een stadje, vlak aan een sportveld....we moeten zelfs even aan de drukte wennen...

Waar we morgen zitten ???? 
We hebben nog geen flauw idee, vrijdag hebben we pas weer een camping gepland staan...
Keep you posted👍🇺🇲🥰


3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om even van de luxe te genieten, zoals een zwembad en vooral schaduw. En even lekker uit eten. Toch spannend ja, niet vooraf weten waar je zult overnachten. Komt vast weer goed, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk die luxe.... Ik kan me voorstellen dat dat zwembad wel heel lekker was.
    Leuk om niet te weten waar je heen gaat.
    Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arches NP is maar wat mooi zeg en Moab ziet er best gezellig uit, wel jammer van het zand wat er nu ligt. We zijn benieuwd waar jullie morgen zullen zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen