maandag 19 september 2022

Two in One

Na alweer een mega koude nacht zijn we vanuit deze geweldige plek vertrokken.
De weg naar Denver is echt bar slecht en ik neem mijn hoedje af voor Hub want bergafwaarts met uitgesleten bandensporen in het asfalt is echt niet fijn rijden.

We komen aan bij de laatste camping en ook meteen de minste, ik heb er zelfs niet eens een foto van gemaakt.😳

Het is dat het maar 15 min van het verhuurbedrijf af zit en we goed alles kunnen legen en schoonmaken.
Voordeel is wel dat we een hele grote doucheruimte/ wc ruimte tot onze beschikking hebben.

Schoon en wel gaan we dan ons huis inleven, toch wel met een beetje pijn in ons hart...Hut heeft ons toch maar 3,5 week zonder (erge) mankementen door de bergen en dalen geloodst.
We bestellen weer een gezellige Uber en die brengt ons naar een beetje een achenebbisj buurt, veel zwervers hangen er op straat rond, en om nou te zeggen dat dit een goedkoop hotel was...nou ja, vergeleken met 15 min verderop waar het minstens 3x zo veel kostte....

We waren aan de vroege kant maar wilde alleen maar onze zooi achter laten en dan naar 16th st Main in Central Business District lopen waar veel winkels, restaurants en souvenirshops zitten.

Half High van de Wiet luchten kwamen we daar na zo'n 15 min  dan aan🤪.

We starten bij Starbucks en lopen dan door de winkelstraat.
Hebben we steeds wegwerkzaamheden, ook nu in de stad zijn ze druk bezig...
State Capitol 


We lunchen bij Giordanos, een gezellige pizza tent waar we een Deep pan Pizza bestellen.
Typisch Amerikaans want halverwege komt de serveerster vragen of we een box willen voor de rest en wordt de rekening al neergelegd...
Nou kregen we ook niet alles op, maar hoe onhandig als ik bv nóg meer zou willen bestellen😡

We liepen met onze box met 2 mega stukken nog niet de hoek om of ik zie in een steeg een jonge jongen zitten die er niet al te florissant uit zag...
Als ik zijn kant op loop begint hij al te stralen en springt op...Enjoy Kid! 
What a strange world....

We gaan nog even een afsluiter nemen van de vakantie  bij West Saloon & Kitchen 
Hub gaat voor de Traveler en ik neem een Cowboy Margarita.
We kijken ondertussen onze ogen uit naar al wat langs loopt en je kan het zo gek niet bedenken of het loopt langs..

Ik merk toch na 3,5 week natuur dat ik al snel klaar ben met de drukte, warmte (het was 31 gr) maar vooral de geur van de stad 🤢

Eenmaal terug in het hotel herpak ik toch nog even de koffers.
Op de heenreis hadden we alles in 1 grote tas en 1trolley koffer kunnen  inchecken maar dat was nu echt te zwaar...
Voorbereid als ik was had ik nog een reistas meegenomen dus nu is alles wat handzamer en in ieder geval te tillen..💪
Uitzicht op het Capitol vanuit de kamer

Morgen op naar huis...


5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende reis Mar, jullie hebben zoveel gezien en beleefd, prachtige herinneringen. Die wietlucht hier in nyc is ook vreselijk. Bizar hoe snel die drukte gaat vermoeien. Goede reis naar huis😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal wel even wennen zijn ja, stad vergeleken met de vrije natuur... Knap dat jullie zo weinig bagage hadden. Sta met mijn mega koffer voor 8 dagen nu op luchthaven.... Goede reis terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat is het toch weer snal voorbij maar wat een prachtige reis .
    Goede reis naar huis.😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie weer een prachtige reis gemaakt! Ik heb genoten van de verhalen. Geniet nog even en goeie reis terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volop genoten van je blog en de geweldige reis die jullie samen gemaakt hebben, bedankt! xx

    BeantwoordenVerwijderen