dinsdag 6 september 2022

Searching for a place to sleep...

We vertrekken van deze heerlijke camping, ook al lag hij aan een weg, we hebben niks gehoord vannacht.
Lijkt de kersreclame van Coca Cola wel...

We hebben nog even heerlijk en bloedheet kunnen douchen, altijd beter dan in onze wc/douche ☺️

Het is weer file rijden op deze wegen😂
Nu hebben we natuurlijk ook alleen maar binnendoortjes uitgezocht ( tenminste, ik en hub stuurt wel!)

Na zo'n 2,5 uur te hebben gereden en iets van 20 auto's te hebben gezien gaan we toch even richting een Walmart.

Ik kon het weer niet laten en heb toch weer een Halloween item gekocht...ik zal die Almeerse koters eens even de stuipen op het lijf jagen🤣🤣😂
We gaan van de weg af en volgen 5 km een pad die ons naar de camping brengt.

Ik vertel dat we geen plek hebben gereserveerd maar dat we maar een heel klein  campertje hebben..
We hebben zelfs keus uit waar we willen staan, " Look around Sweety and come and tell me what you picked"  we kozen natuurlijk de plek aan het eind met uitzicht op het water.

" Ik ga wel even betalen" roep ik naar hub, die alleen even een stekkertje aansluit en in de airco kan zitten...
🥵🤬 Waarom wilde ik op het uiterste puntje van de camping zitten🥵 het is windstil en 34 gr....
Cash betalen en bij het spellen van mijn naam kwam er Maria Vundelburg....ach ik vind het prima😂🤣👍
We kijken nog even of we dichtbij zo dat meer in kunnen plonzen, en na dat te hebben uitgezocht, moeten we bijkomen in de airco...had ik al gezegd , windstil 34 gr??

Hub gaat nog even dronen (is dat NL's?) en dan gaan we even plonzen, waar water is, daar springen de Vundelburgjes ehhh Luneburgjes🤣 er in!

Ook hier al zo over bevolkt 😉
Hub snijdt de kip en ik maak een heerlijke nasi, we worden hier goed in🤣🤣

We genieten van een koffie en het uitzicht en wat voelen we ons Happy, er komen zelfs antilopen even gedag zeggen😍

6 opmerkingen:

  1. Wow Maria wat een mooi plekje. Welterusten, wat zal het stil zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft grappig hoe ze namen kunnen verbasteren hier! Maar even on topic, wat een schitterende foto's en ik kan me zo voorstellen dat het in het echt nog veel mooier is. Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer qenoten van je verhaal ga zo door Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig deze stek, lijkt me zalig die rust, en dat weidse uitzicht. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige (foto)plek hebben jullie weer en jaja ook uit de keuken van Marja komen lekkere ‘home made dinners’. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een rust, ervan uitgaande dat de airco geen lawaai maakt :), zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen