donderdag 5 september 2019

Just another day in Paradise


Donderdag 5 September

Het was heerlijk fris vannacht, lekker weer een keer geslapen ónder het dekbed, zelfs de dakramen dicht moeten doen vannacht omdat het begon te regenen en dat geluid "Brings Back Memories" 😍




Zo bizar dat je bier en mix drankjes gewoon in de super kan kopen maar een flesje simpele slurp komt achter slot en grendel vandaan alsof je 'iets duisters' van onder de toonbank vandaan koopt!
Ook moet ik me steeds legitimeren en dat vergeet ik steeds en dus moet ik toestemming aan hub vragen om een fles te kopen... 



Dit beest vloog gisteren in Tony zijn shirt en daardoor liet hij bijna nog de fles slurp vallen 😱😱
Een hardnekkige plakker want wilde met geen mogelijkheid uit zijn shirt, die moest hij echt uit trekken en dat beest er vanaf schieten, dus maar goed dat hij dan toch het shirt van hub had gekozen!


Terwijl ik pogingen doe om foto's up te loaden (iets van 5 in een uur) moeten de andere taken toch ook gewoon door gaan dus hup Hub...aan de bak!😂

Vanmorgen snel in de kleren want er stond een wandeling op het programma, we gaan Bruce Canyon in en gaan de Navajo trail lopen en stappen dan ergens over op de Queens Garden trail.. bij elkaar zo'n kilometer of 6. (en de zon schijnt weer 😍)

We stappen bij de camping op de shuttle bus en stappen uit bij Sunset Point, daar gaat het pad al slingerend naar beneden, en ook behoorlijk naar beneden, wel een heel grof pad dus geen kans op uitglijden, en dat is erg goed voor sommige Chinese dametjes want die lopen tip top gekleed en op hakjes van 2 cm...Hoe Bizar😂









Ik vind het geweldig mooi, zeer indrukwekkend en blijf me toch steeds weer verbazen over al die natuurlijke schoonheid.
De kleuren van de rotsen, het vele groen en dan die stilte, het is echt zo enorm genieten!















We blijven foto's maken want je ziet steeds weer wat anders...

Waren we aan de start lekker omlaag gegaan, moest er hier toch ook weer omhoog...
Oh My wat een eind was dat en ook sommige stukken zo steil met de brandende zon op je kop, ik wilde eerst nog tegen hub zeggen, laat mij hier maar achter, ik doe wel elke dag een meter en geniet ondertussen van het uitzicht...Ik vraag me toch af hoe die Chinese vrouwtjes dat dan toch hebben gedaan, hebben die stiekem een bere conditie??

Maar heel wat stopmomenten en slokken water kwamen we weer boven aan, en ondanks deze ontbering😉 vind ik dít nu weer het mooiste wat ik ooit heb gezien ( tot nu toe dan maar weer...)

Eenmaal thuis gaan we ons huis even wat rechter neerzetten want ondanks dat ik dacht dat we redelijk waterpas stonden hadden we toch een stroompje water dat lekte, dus, de stel blokken eronder en keurig, geen lek meer te zien!



We steken vanavond weer even de Q aan en willen nét gaan genieten van een kampvuurtje als het begint te regenen en als er een andere camper vlak naast onze fire pit komt staan, nou ja, genoeg ander momenten..., wat is vakantie vieren toch zwaar...








9 opmerkingen:

  1. Ik val in herhaling maar ik ga toch weer zeggen dat jullie de meest prachtige dingen zien. Snap dat je daar wilt blijven, maar dat doe jr toch niet🤣. En wat idioot dat je zoveel moeite moet doen om een fles lekkers te kopen. Toestemming vragen aan Tony?😂 hopelijk zegt hij nooit nee. Fijne dag weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je zo, dat je daar wilt blijven. De foto's zijn al mooi, dus in het echt nog mooier!! Dank dat we daar toch van mee mogen genieten vooral als de WiFi niet zo goed is dat kost best veel tijd. Met smart ga ik op je volgende verhaal wachten. Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer, mooi die foto's ook, de prachtige natuur met die strakblauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto’s weer.
    De taken zijn goed verdeeld zie ik😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtdag weer! wel stoer om die wandeling naar beneden te doen in die temperaturen. Petje af. ja die Chinese dames met die hakjes, hoe is het mogelijk!
    geniet weer van weer een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt eentonig, maar ook deze dag ziet er weer schitterend uit!! Heel vervelend zo'n vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig daar hoor. 👍🏻
    Wat een prachtige vakantie 🇺🇸
    Wat een conditie, dit is niet te onderschatten hoor en dan nog tijdens de vakantie 😉
    Blijven genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken! Mooie wandeling hebben jullie gemaakt. En wat een moeite voor een fles wijn... dan zal het vast wel extra lekker gesmaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onbegrijpelijk dat je op zulke plekken mensen in gala-kleding ziet. En wat een mooie wandeling ook weer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen