maandag 9 september 2019

Taking it slow....

Maandag 9 September

Vandaag hebben we even een rustdag ingepland en dat komt wel goed uit want ik voel mijn rug goed vandaag...

Tijd dus om uit te slapen, rustig te ontbijten en dan gaan we even lekker zwemmen in het tropische zwembad wat bij Oasis RV resort hoort.










Het is super rustig en we hebben zat keus uit ligbedjes dus geen geklooi met neergelegde handdoeken

πŸ˜‚Afbeeldingsresultaat voor handdoekje leggen

Dan kopen we in het winkeltje nog een rolletje tape voor het geval dat we een lekkende kraan afsluiting krijgen...de volgende keer...😱😍 Tsja, ik zeg niks πŸ˜‚πŸ˜‚

We hebben weer een zak vol met was en die hangt een beetje in de weg in de 'Badkamer'  als je op de wc zit stoot je je hoofd er tegen aan, vandaar dus weer een bezoek aan de wasserette en die zit hier nog geen 10 stappen van ons vandaan, alle was lekker door elkaar erin, zo'n heerlijk ruikend anti stress wasmiddel blokje (er moet altijd even in geknepen worden😊) en dan $1,50 aan Quarters (Thanks Son😘)

Je laat de machine lekker draaien en gaat gewoon door met je boek lezen bij je huis.
Na 40 minuten loop je weer terug en gooit de zooi in hetzelfde hok weer in de droger voor $1,00

Geen ge strijk, ja een beetje met je handen en het is weer perfect, een kind kan de was doen!

We kunnen dit prima volhouden maar gaan dan toch tegen de avond weer een Uber bellen om ons op te pikken en die brengt ons dit keer naar Fremont Street, het oude gedeelte van Vegas.






The Naked Gambler....











Omdat Vegas een gok stad is ga ik voor de leuk nog even achter de Eenarmige Bandiet zitten maar ik heb er duidelijk geen kaas van gegeten en ben in 10 seconde  $10,00 kwijt, tsja, dan snap ik waardoor er zoveel mensen naar de  gallemiezen gaan...







Dan is het genoeg geweest ik weet nu dat Vegas mijn stad niet is, waar dat aan ligt, misschien aan de enorme luidruchtige mensen massa waarvan een groot gedeelte flink is aangeschoten, of verslaafd aan het een of ander.
Ik heb niks met gokken  en daar kun je hier toch echt niet omheen en al helemaal niet met de 'Proppers' op straat.

Wel was het een belevenis om gezien te hebben, had het ook niet willen missen en blijft natuurlijk bizar dat een klein mijn stadje uitgroeit tot zo'n toeristische trek pleister!

Morgen maar weer de rust opzoeken!


Afbeeldingsresultaat voor las vegas quotes

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk even een rustdag. Even de batterij opladen. Het zwembad ziet er goed uit zeg. En hahaha the naked gambler. πŸ˜‚. Zo te lezen lopen er heel veel idioten daar rond. Deze bestemming kun je weer afvinken en door.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap, dat je even rustig aan deed na die behoorlijke inspanning van gisteren!
    Vegas moet je gezien hebben, het is echt over de top. Lekker weer terug naar de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat wassen is niet duur, in FR betaalde ik mij scheel!
    Ik heb ook niets met gokken, maar LV is zoveel meer en gekke mensen kijken is enig!
    Maar je hebt het gezien, leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een grote overgang. Van die stilte naar continu geluid en lichtjes. Maar kan me voorstellen dat je er even heb rond willen lopen. Grappig dat het in het zwembad dan weer zo rustig was. Op naar de natuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo'n chill/wasdagje. Die naked gambler... Lijkt me een rare stad, Las Vegas, maar wil er heel graag een keer naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In LV is het in de mooie hotels rondkijken, wat over de strip hobbelen en je ogen uitkijken. Gokken en dronken mensen zijn ook niet mijn ding, maar ik hou van de idioterie van deze stad, the wedding chapel, the fake Elvissen enz. Back to nature😎

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Las Vegas over the top, qua hotels en qua types, je moet het een keer gezien hebben en dan weer door :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke dag. En toch is Vegas zonder gokken ook best leuk πŸ˜„ maar inderdaad 2 dagen max is genoeg πŸ˜„

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn idee hoor; Vegas zien en wegwezen....met de vlam in de pijp, doe de was de deur uit en doorrrrrr..!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat Vegas jullie tegenviel, het is ook wel een extreem verschil na de mooie natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De dag relaxed beginnen en daarna toch nog even een gokje (helaas zonder prijs) wagen. Die 'proppers' op straat zijn wel irritant met het geklapper met die kaartjes. Maar Vegas moet je gewoon gezien hebben toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker hoor, zo'n dagje. Jammer dat Vegas toch niet zo jouw ding is ! Maar je hebt ook nog maar weinig gezien natuurlijk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ! Er is nog zoveel meer !!

    BeantwoordenVerwijderen